divendres, 25 de febrer de 2011

Inquietant "Black Swan"


La setmana passada van estrenar la pel·lícula Black Swan, protagonitzada per Natalie Portman L'argument de la pel·lícula és el d'una ballarina que ha de lluitar per aconseguir el paper protagonista del ballet "El llac dels cignes". Nina, el personatge principal, és una persona poc equilibrada que pretén arribar a la perfecció. Al llarg del film veiem com, per arribar-hi, es troba amb el costat més fosc d'ella mateixa. Tal i com ja se sabia des de l'estiu, és una pel·lícula amb cert contingut LGBT, tot i que es tracta d'una part molt minsa del llargmetratge.

Si hagués de definir el film en una sola paraula, el definiria com a "delirant". Aconsegueix atrapar a l'espectador des del primer moment, combinant la lucidesa del seu personatge principal amb la més absoluta bogeria.

Des del meu punt de vista, es tracta d'una pel·lícula molt recomanable. Això sí, tal i com s'ha comentat als mitjans, és un film que permet moltes lectures.

Us animo a anar-la a veure aquest cap de setmana ja que, tal i com comentàvem en una entrada anterior, és un film nominat a cinc premis Oscar. Aquest diumenge, doncs, sabrem si el llargmetratge tindrà el reconeixement de l'Acadèmia. 

6 comentaris:

Isaura ha dit...

Aquesta encara la tinc pendent! Però com que deien que feia una mica de por i força espants, encara no m'havia animat a anar-la a veure!

Mara ha dit...

Hola, Clara Sóc la Mara Palés, del blog La inquietud de Mara. Espero que aquesta aventura blogística et resulti tan positiva com ho és per a mí. Afegiré It's not a phase (m'encanta el nom, que social i històricament és molt significatiu) al llistat de favorits a La inquietud de Mara. Vinga, estem en contacte!

Mònica Prieto ha dit...

Aquest film el sento anomenar per tot arreu, però no m'he decidit anar-la a veure de moment..
I sobre els premis Oscar... jo crec que Natalie Portman s'endurà cap a casa l'esperada estatueta.

Lorena Enciso ha dit...

Tal i com comentava la Mònica, jo també opinava que Natalie Portman s'enduria el premi a la millor actriu principal als Oscars... i així ha sigut! Jo vaig anar a veure la pel·lícula el cap de setmana passat i encara vaig tenir més clar que l'actriu es mereixia el galardó.

POP ha dit...

A mí me encanto, no sé como lo hace pero te atrapa de una forma casi mágica :)
Saludos ^^

Mayma ha dit...

es una gran peli, em va encantar sense dubtes! molt psicològic i visual ... Portman, genial!

Visita konelsidnromedepeterpan.blogspot.com // konelsindromedepeterpan.blogspot.com/2011/02/black-swan-cisne-negro.html

Publica un comentari a l'entrada