dilluns, 7 de març de 2011

Famosos homosexuals: Lindsay Lohan


Nom complet:  Lindsay Dee Lohan 
Edat:  24 anys
Va néixer a Nova York (Estats  Units)

L’hem vist a Tu a Londres i jo a California (The Parent Trap), Mean Girls, Devuélveme mi suerte (Just My Luck), o Georgia rule.

Va començar a fer de model i a actuar de ben petita. Quan va rodar Tu a Londres i jo a California tenia 11 anys. En aquest film tenia dos papers alhora ja que la pel·lícula tractava d’unes bessones, les dues representades per ella mateixa. 

Tot i haver actuat en un gran nombre de pel·lícules, també se la coneix pels seus problemes amb la justícia (se l’ha detingut diverses vegades per conduir èbria). Ha hagut d’anar a rehabilitació per la seva addicció a l’alcohol i complir condemna a la presó. 

Fa poc se la va acusar del robatori d’un collaret en una joieria. L’actriu afirmava, però, que es pensava que la joieria li havia deixat. 

Quina relació té amb el món LGBT? 

Lindsay Lohan es defineix com a bisexual, però diu que no li agrada posar-se etiquetes. 

L’any 2008 va iniciar una relació amb la DJ londinenca Samantha Ronson.  No va ser fins a finals d’aquest any que Lindsay va confirmar la relació. Va ser en unes declaracions a la revista Harper’s  Bazaar on deia “Em sembla que és bastant obvi amb qui estic sortint... I em sembla que no és cap novetat que hi surto des de ja fa un temps... És una persona meravellosa i me l’estimo molt”. La parella va tallar al 2009, però es parla de possible reconciliació.

El pare de Lindsay Lohan sempre ha estat en contra de la relació entre la seva filla i Samantha Ronson. Actualment no es parlen. 

Altres curiositats...
Lindsay Lohan va donar suport a la campanya de Barack Obama.

2 comentaris:

Nines ha dit...

HOla, vaig veure el teu comentari al meu blog.

Aquesta dona no em sembla precisament un exemple de visualització positiva del col·lectiu lésbic, tot i que he vist "tú a Londres y yo a California" uns mil cops. De petita pensava que realment l'interpretaven dues bessones de veritat...m'estic sortint del tema.

En fi, bon treball, espero que et posin bona nota.

me_myself_irina ha dit...

Oh!
No tenia ni idea que aquesta noia també ho fos!!!

:)

PD: Russian Red, aviat aviat ^^

Ja tinc twitter!! Sencillamente_m Busca'm i ens seguim xDD

Publica un comentari a l'entrada