dissabte, 9 d’abril de 2011

La cantant Chely Wright està promesa amb Lauren Blitzer

La cantant de country americana Chely Wright va anunciar fa pocs dies que està promesa amb Lauren Blitzer, una activista LGBT




El casament serà el 20 d'agost a Conneticut, un dels cinc estats americans que permeten el matrimoni gai. En unes declaracions la cantant deia: totes dues ens vam proposar matrimoni, També vam dissenyar els nostres anells juntes! Tinc molta sort de poder compartir la meva vida amb la Lauren. Volem una família. El bo d'estar fora de l'armari és que ara puc tenir tot el que tenen els altres. 

Chely Wright ja va ser notícia ara fa un any, quan va fer pública la seva homosexualitat. D'aquesta manera es va covertir en la primera cantant de country fora de l'armari. La cantant, de 40 anys, va amagar la seva homosexualitat per por de perdre els seus fans. La pressió que això li va comportar va fer que estés a punt de suicidar-se. Per sort, l'any passat va fer un pas molt important donant a conèixer la seva homosexualitat

1 comentaris:

laura ha dit...

M'encanten les dues. La Lauren em va enamorar quan col·laborava en el primer vlog que va haver-hi a AE i tinc una mena d'obsessió musical per la Chely. És genial que estiguin juntes ^^

Tot i que molt estereotip lèsbic això de casar-se taaaaaaaaan aviat, que no poden portar ni un any! ^^ U-hauling al poder xD

Publica un comentari a l'entrada