diumenge, 17 d’abril de 2011

Famosos homosexuals: Amber Heard


Nom: Amber Laura Heard
Edat: 24 anys (1986) 
Va néixer a Austin, Texas (Estats Units)
Professió: model i actriu

L'hem vist a Zombieland, The Stepfather, Pineapple Express, ExTerminators

Des de petita ha estat involucrada amb el món de la dramatúrgia. Quan tenia 17 anys es va traslladar a Nova York per iniciar la seva carrera com a model. Al cap d'un temps, però, es va instal·lar a Los Angeles per dedicar-se al món de la interpretació. 


Quina relació té amb el món LGBT?
Segons el web d'AfterEllen, Amber Heard va sortir de l'armari l'any 2010 durant la celebració del 25è aniversari dels premis GLAAD (The Gay and Lesbian Alliance Against Defamation). La seva xicota, des del 2008, és la fotògrafa Tasya Van Ree

Amber Heard va dir, en unes declaracions sobre fer pública la seva homosexualitat, que per ella havia estat un triomf moral i personal: "Penso en quan vaig començar a assumir el meu paper en els mitjans i em vaig preguntar a mi mateixa: sóc una part del problema? Penso que quan a milions i milions de treballadors americans, que paguen les seves taxes, se'ls hi neguen els seus drets i la seva igualtat, t'has de preguntar a tu mateix quins són els factors que són realment un problema important. I això és un problema molt important. Penso que si negues o amagues alguna cosa, sense voler ja estàs admetent que aquesta és una cosa que està malament".


Altres curiositats...

  • Una de les seves aficions són les pistoles (de fet, en posseeix algunes). Creu que és fruit de la cultura en que creixen i eduquen els americans des de ben petits. Tot i així, creu que hi hauria d'haver una modificació en la llei americana ja que, segons explica, més de 30.000 persones van morir als Estats Units l'any passat per culpa d'un tret.

4 comentaris:

me_myself_irina ha dit...

No sé quie es aquesta noia! :)

Anònim ha dit...

Es muy famosa!

su ha dit...

Les pistoles com que no li peguen, no??

It's not a phase ha dit...

A mi també em va sorprendre quan ho vaig llegir, la veritat! :S No sé, potser allà a Estats Units ho tenen més "interioritzat", però a mi això de tenir pistoles a casa em sona molt estrany (i no m'agrada gens, posats a dir!)! :S

Publica un comentari a l'entrada