divendres, 7 d’octubre de 2011

Amber Heard explica perquè va decidir sortir de l'armari

L'actriu americana Amber Heard ha explicat en una entrevista els motius perquè va sortir de l'armari l'any passat. Va ser durant la gala dels premis GLAAD (Gay and Lesbian Alliance Against Defamation) que va confirmar que era bisexual i que sortia amb la fotògrafa Tasya Van Ree des de feia tres anys.




Explica que, tot i ser una persona molt privada, va creure que dir que era bisexual podria ajudar, sobretot, a joves homosexuals: "sempre he estat fora [de l'armari]. Ja des de molt abans de la gala dels premis GLAAD hi havia fotografies meves assistint a rodes de premsa agafada de la mà de la meva xicota. Vaig parlar de la meva relació perquè hi ha una diferència entre ser una persona privada i ser part del problema. Sabia que tenia una responsabilitat amb la gent jove, que actualment no tenen massa referents, i vaig decidir sortir de la meva zona de comfort i dir públicament que tinc una nòvia sense ser ambigua. Si amagues alguna cosa és perquè inadvertidament estàs dient que està malament. I jo no sento com si estés malament."



Ens agrada veure com una celebritat actua amb tanta naturalitat. Anys enrere hagués sigut impossible assistir a cap esdeveniment agafat/da de una persona del mateix sexe. Amber Heard ho va fer amb tanta naturalitat que ningú li va donar importància. 

L'actriu ha estat notícia fa uns dies, també, perquè s'ha cancel·lat la seva sèrie The Playboy Club, on n'era la protagonista. La NBC ha decidit posar punt i final a la sèrie després de només tres capítols per la baixa audiència. Tot i que no miravem The Playboy Club pensem que és una llàstima que es cancel·li ja que estava previst que un dels personatges fos homosexual.  


Font
She Wired 

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada