divendres, 9 de març de 2012

Ellen DeGeneres guanya la batalla contra "One million moms"


Ellen DeGeneres és des de fa un temps la imatge dels grans magatzems JC Penney. Pel que sembla això no va acabar de sentar bé a un grup de "mares", que es van agrupar sota el nom de "One million moms".  L'objectiu d'aquest grup era boicotejar els grans magatzems ja que el fet que la seva imatge fos una dona homosexual no els hi semblava bé. L'alternativa era que l'empresa JC Penney despatxés a l'Ellen. 

Com expliquen a GLAAD (Gay and lesbian association against defamation) les persones homosexuals poden ser despatxades pel simple fet de ser-ho a 29 estats dels Estats Units.

Curiosament, les suposades "One million moms" tenien un grup al Facebook que ni de lluny arribava al milió de persones que deien ser. A causa d'això es van crear nombrosos grups, també al Facebook, per donar suport a l'Ellen. 

La notícia, i molt positiva, és que les "One million moms" han tirat la tovallola i, per tant, s'ha fet justícia en un cas que tenia l'homofòbia com a protagonista. 

L'empresa JC Penney en tot moment s'ha mantingut ferma en la seva campanya, no fent cas a les amenaces de les "One million moms" i, evidentment, mantenint a Ellen DeGeneres com a imatge de l'empresa. Per demostrar-ho durant la gala dels Oscars, a les mitges parts, es van emetre una sèrie d'anuncis de JC Penney amb Ellen DeGeneres com a protagonista. 






Font

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada