dijous, 12 d’abril de 2012

Lip Service torna el 20 d'abril


El 20 d'abril serà  la data de retorn d'una de les sèries lèsbiques més esperades: Lip Service. Després de molts mesos d'espera la sèrie tornarà a les pantalles d'aquí pocs dies.

Segons llegim al web d'Ambiente G la nova temporada tindrà, també, noves incorporacions. Un d'ells serà el personatge de la Nora, una actriu que entrarà a la vida de la Tess. També la Lauren, una editora d'una revista. En el mateix web llegiem com a nova incorporació el personatge de la Lou, però aquest ja va aparèixer als primers capítols de la primera temporada. Significarà, doncs, que tornarem a veure a aquest personatge en els capítols d'aquest 2012?

Us deixem amb el tràiler oficial de la segona temporada. Què us sembla? Què us agradaria que passés en aquests nous capítols?

 Esperem les vostres opinions!

7 comentaris:

Ana17 ha dit...

A mi m' agradaria que la Frankie i la Cat acavin per estar juntes... però en realitat la Cat te novia... No sé, seguir els sentiments o el que està bé?? bé deww :)

It's not a phase ha dit...

Gràcies per la teva opinió, Ana17!

Doncs sí, la situació Frankie-Cat-Sam és molt complicada. A veure què acabarà fent la Cat, ben aviat ho sabrem! ;)

Ana17 ha dit...

Ei hola!! espero que estigueu bé que no puejeu res desde abril!! a percert si no hos agraden les histories tristes millor que deixeu lip service... Jo només aviso que m' ho ha fet passar malament!! Bé noies sort amb tot, espero que torneu a pujar coses:$

It's not a phase ha dit...

Sí, estem bé! ^^ Però és final de curs i jo estic amb el treball de final de carrera i no tinc massa temps :( En principi ara ja l'acabaré o sigui que espero poguer penjar notícies més regularment!!! ;) Lo de Lip Service...ja estic al cas, té tela... Mira que s'estava convertint amb el meu personatge preferit :(

Ana17 ha dit...

A doncs molta sort!! (amb el treball) jo estic a final de baxi... i tinc que fer un munt de coses peró bé trec temps ^^ I aixó de lip service... no m' ho esperaba per res, en un moment està amb el mobil i després morta... Personatge preferit? de veritat? a mi em posaba dels nervis que estigués entre les dues, volia que es decidis!! en fi... espero que la serie millori :) a ja he vist que has pujat coses :)
bé adeuuuu ;)

It's not a phase ha dit...

Ostres, doncs sort tu també amb el final de batxillerat (i la selectivitat, si la fas! ;))!

Primer el meu personatge preferit era la Tess... però no sé, la Cat també m'agradava molt! El que no m'agradava d'ella era, precisament, el que comentes...que ara amb una i ara amb l'altra, visquent una doble vida. Però em feia gràcia com era, sense tenir en compte això! Hauré de tornar als meus origens amb la Tess, em temo... jeje. A veure què tal serà la Lexy, el nou personatge... ;) Avui nou capítol!

Ana17 ha dit...

bé bé me emocionat final de 1 de bachi pero per mi ya és molt... que s' ha m' ha fet etern! i si faré sele que vull fer biologia :) doncs la Tess a mi també m' agrada però no sé és la Francky la que em fa tenir més interés en la série no sé... Que sabeu d'alguna altre série que estigui bé¿? anatomia de grey ya la seguixo, ah hi ha una altre que és diu lost girl que está molt bé també... En fi adeuuu :)

Publica un comentari a l'entrada