dilluns, 5 de novembre de 2012

Pentinats....de lesbianes?


Fa temps que corre per la xarxa aquest poster sobre els suposats pentinats que solen lluir les dones homosexuals. 

Al veure'l és inevitable intentar comparar-se amb alguna d'elles. En el meu cas, he de dir-vos, que no he aconseguit veure'm representada amb cap dels pentinats... I jo em pregunto, és el meu cas l'excepcional i realment aquests són els pentinats més comuns entre les dones homosexuals? O, al contrari, aquesta il·lustració passa per alt pentinats que també són comuns a la nostra comunitat?

Us he de dir, després de tot, que no crec que hi hagi cap pentinat que ens representi. Com en el cas de les dones heterosexuals, els pentinats, tendències de moda i maneres de ser no tenen horitzons. De manera que és impossible determinar d'una manera definitiva els pentinats d'una determinada comunitat. 

No es pot negar, però, que la il·lustració té certa gràcia! 

2 comentaris:

Irina ha dit...

Feia temps que no comentava per aquí :)
M'alegra molt veure que segueix en funcionament! Felicitats, per seguir, i pel disseny de la pàgina, m'agrada molt com ha quedat!

En quant al post.. trobo que no deixa de tenir una mica de raó, sobretot perquè crec que les noies que solen portar aquests pentinats.. en un 95% són homosexuals.
Evidentment hi ha excepcions, sempre, hi jo tampoc m'he identificat en un d'aquests pentinats, però si que acerten en quant al que he dit abans.
I crec que estan tots inclosos dels que jo personalment clasificaria com a "pentinats Les".

;)

Petons!

It's not a phase ha dit...

Gràcies pel comentari, Irina ;)

Penso que potser tinguis raó amb això que la majoria de noies que porten aquest pentinat ho són. Però penso que això no vol dir que la majoria de noies homosexuals portin aquest tipus de pentinats. Per dir-ho d'una altra manera: com que no segueixen aquests estereotips ja ni tan sols es considera que puguin ser homosexuals.

I ja posats en fer més complicat el tema, quin creus que és el pentinat més comú entre les noies homosexuals, quin és el més predominant? ;)

Publica un comentari a l'entrada